לשפר את רמת השירות בארגון עם סדנאות ממוקדות
עובדים שהתפקיד שלהם קשור למתן שירות ללקוח צריכים לדעת איך לבצע את התפקיד שלהם על הצד הטוב ביותר ויש הרבה מה לדעת בתחום הזה. אין זה פשוט לשוחח ישירות עם לקוחות שלפעמים הם לא שבעי רצון משירות או מוצר ויש חשיבות למתן שירות מצוין כדי שהם יישארו לקוחות ולא יינטשו לטובת חברה אחרת. סדנאות שירות לעובדים הן דבר מוכר מאד בעולם העסקים והתרבות הארגונית ויתרה מכך – עליהן להיות מותאמות אישית לכל חברה או ארגון. בזכות סדנאות אלה העובדים יקבלו את כל הכישורים והיכולות הנדרשים להם כדי לייצג את החברה ולתת את המענה הטוב ביותר לכל לקוח ולקוח.
הדרישה הגבוהה לקיום סדנאות שירות לעובדים
חשוב להבין שבכל חברה או ארגון סדנאות שירות לעובדים הן לא מותרות או צ'ופר אלא צורך תעסוקתי שהוא חובה. נציג השירות הוא הפנים של החברה, הוא זה שבזכותו הלקוחות יגבשו דעה טובה וחיובית אודות החברה ולכן עליו לדעת איך לבצע את העבודה שלו בצורה הכי טובה. בדיוק לשם כך יש את הסדנאות האלה שבנויות באופן מותאם אישית עבור כל חברה וארגון. יש חברות שמסייעות במיקור חוץ לבנות את הסדנאות האלה כך שהן תהיינה מתאימות, קולעות בול למטרה וכמובן ממוקדות וכך נציגי השירות יוכלו לייצג את החברה בצורה הכי טובה.
תכנים שמועברים בסדנאות כאלה
בין התכנים שאפשר למצוא כחלק בלתי נפרד של סדנאות שירות לעובדים – התמודדות עם התנגדויות של הלקוחות, קיום שיח חיובי, משיכת השיחה על מנת לרצות את הלקוח ולגרום לו להישאר על הקו וכמובן מתן שירות שגם דרך הטלפון הלקוח ירגיש שמחייכים אליו ורוצים בטובתו. בעידן שבו אנשים רבים חושדים שמנסים למכור להם מוצרים או שמנסים להערים עליהם דרך דיבורים מקצועיים – חשוב מאד שהלקוח יידע שהנציג שמשוחח איתו רוצה לעזור לו ולמצוא עבורו את הדרך לשביעות רצון מלאה.
בגישות הדרכה וייעוץ מציעים מגוון רחב של סדנאות שירות עבור העובדים בכל חברה או ארגון ומומלץ לפנות אליהם לקבלת כל המידע הרלוונטי.