כל מה שצריך לדעת על פיתוח הדרכה

הכשרה והדרכת עובדים ומנהלים בחברות וארגונים היא ללא ספק דרך נהדרת להשתמש בכישורים הרבים שהם צברו לאורך שנות העבודה הרבות בחברה או בארגון. על מנת לפתח את כישורי ההדרכה של העובדים הוותיקים ולהפוך אותם למנטורים לכל דבר, חשוב להפנות לקבל שירותי פיתוח הדרכה שיעניקו לחברה  את הכלים והכישורים הנחוצים להדרכה. בקורס של מרכז גישות לייעוץ והדרכה את תרכשו הכלים כדי לרכוש מיומנויות של פיתוח הדרכה לארגונים על הצד הטוב ביותר ולתרום גם כך לארגון.

קורס פיתוח הדרכה – מתן ערך מוסף לארגון

בקורס פיתוח הדרכה, המשתתפים ילמדו כיצד להדריך את העובדים והמנהלים הצעירים בארגון, כמו גם ילמדו כיצד להעביר להם את הידע והניסיון שהם רכשו לאורך השנים.  יש לזכור כי על המדריך או המנטור ללמוד בקורס פיתוח ההדרכה כיצד להיות סמכותי אך נגיש, וכיצד לשאוב את הכוחות המתאימים להדרכה. יתר על כן, המשתתפים בקורס ילמדו כיצד לנתב את האמפטיה ואת האינטליגנציה הרגשית הגלומה בהם ליחסם לעובד הצעיר או עתודת ניהול אותם הם מדריכים.

קורס ההדרכה של מרכז גישות

רבים מדברים על ההדרכות והקורסים של מרכז גישות, ובצדק. מרכז גישות הדרכה וייעוץ מציעים ללקוחותיהם מגוון רחב של סדנאות והדרכות בתחומים מגוונים, המיועדים לשיפור והעצמה עצמית, כמו גם לייעול תהליכים ארגוניים ומיצוי הפוטנציאל של הסגל הבכיר והזוטר בארגונים חברות ובתי עסק. בין הקורסים ניתן למצוא סדנאות בטיחות, קורס פיתוח מנהלים, קורס פיתוח הדרכה, קורס הכנה לגיל פרישה, הדרכות עובדים ועוד. בקורסים אחרים לקוחותינו לומדים איך לנהל משא ומתן, על תקשורת בין אישית, אמנות הפרזנטציה ושפת גוף, מתן שירות מעולה והתמודדות עם לקוחות תוקפניים, התנהלות בתוך שינויים בחברה, התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה ועוד.

המקום המושלם לכל סדנה או קורס מקצועי

מי שמעוניין להעביר סדנה או הרצאה לבטח יצטרך למצוא לשם כך את המקום הטוב והמתאים ביותר. לא כל מקום יכול להתאים ויש לא מעט מאפיינים שצריך להתחשב בהם – כמה...

המשך קריאה

להצמיח את הדור הבא של המנהיגים בארגון שלך

יש אנשים שנולדו עם כישורי ניהול יוצאים מגדר הרגיל והקידום שלהם במקום העבודה יהיה מהיר בזכות כישורים אלה. לעומתם יש אנשים שנחשבים לטובים מאד בתחום המקצועי שלהם אך כישורי הניהול...

המשך קריאה

להפוך כל מפגש עם לקוח לחוויה בלתי נשכחת

מי שעומד להתחיל לעבוד בתור נציג שירות לקוחות צריך לדעת לא מעט לא רק על התפקיד עצמו אלא גם על הנושא של שירות ללקוח וחוויית שירות. כיום יש מודעות גבוהה...

המשך קריאה

הכשרה מרחוק עם קורסים מותאמים אישית בזום

השימוש הנרחב באפליקציית הזום החל בתקופה של ריחוק חברתי, בה אי אפשר היה להתקהל או להתכנס. היה צורך בהעברת מגוון רחב של קורסים או תכנים לימודיים וצריך היה למצוא את...

המשך קריאה