מצוינות במתן שירות
לקוחות הם נכס חשוב ביותר של כל חברה ומהווים תנאי הכרחי להצלחתה ולשגשוגה. בסביבה התחרותית של היום, השירות שמקבל הלקוח, זוכה לתשומת לב הולכת וגוברת.
רק ארגון שבו ה "DNA" שלו , מבוסס מצוינות בשירות – ישרוד. באמצעות הדרכת מכירות מתאימה, ושליטה במיומנויות מתן שירות בקרב עובדי החברה, תתרום להגברת שביעות רצון הלקוחות ומכאן להצלחתם של עובדי החברה- כנותני שירות איכותי.
עלינו לזכור, שהשירות לו זוכה הלקוח במגעיו עם עובדי החברה, משפיע יותר מכל על נכונותו להמשיך ולעבוד עם חברה זו.
גישות הדרכה ויעוץ מציעה מגוון רחב של סדנאות לעובדים, סדנאות שירות, קורסים לשיפור ביצועי עובדים ופיתוח עבודת צוות, בהתאמה מלאה לאופי, צרכי ויעדי הארגון.