העצמת צוותים עם סדנאות שמקדמות הצלחה

כל מנהל רוצה שהעובדים שלו יהיו גם מקצועיים שיודעים להציב מטרות ולעמוד בהן וגם ישמחו בחלקם ויהיו מרוצים במקום העבודה שלהם. יש ארגונים או מקומות עבודה שיש בהם מערכים שלמים של תמיכה והדרכות עבור העובדים ויש כאלה שמזמינים עבורם סדנאות לעובדים במיקור חוץ על מנת לשפר את התפוקה שלהם ולספק להם פלטפורמה אישית ומקצועית להתפתח ולצמוח. כיום יש מגוון רחב של סדנאות שאפשר להציע ולכל אחת יהיה הערך המוסף שלה. יש גם סדנאות שייבנו בהתאמה אישית עבור כל צורך, עבור כל חברה ועבור כל צוות עובדים כדי להשיג את המטרות הספציפיות שמצפים להשיג.

מתי כדאי לחשוב על הזמנת סדנאות לעובדים?

יש לא מעט סיטואציות אשר בגינן מנהלים של חברות או ארגונים יחשבו על האפשרות של הזמנת סדנאות לעובדים שלהם. יש סדנאות שיתאימו לכל העובדים בחברה ויש כאלה שתהיינה מותאמות מבחינת התכנים שלהן ספציפית לסיטואציה מקצועית זו או אחרת. יש גם סדנאות בנושאים אישיים שיכולים לחזק את האישיות של העובד ואת הדרך שבה הוא עובד ומבצע את התפקיד שלו ודרך הסדנה הוא יידע שמקום העבודה תומך בו, רואה אותו, מבין שהוא מתמודד עם לא מעט וכמובן גם עם קשיים. בהרבה מאד מקרים הסדנאות ישמשו בתור שבירת שגרה טובה ואיכותית וגם כאלמנט לגיבוש העובדים.

סוגים שונים של סדנאות

כיום יש אינספור סוגים או נושאים של סדנאות לעובדים וחשוב מאד לא רק לבחור בקפידה את התוכן המתאים ביותר לצוות העובדים המדובר אלא גם את המנחה. חשוב מאד שיהיה לו או לה כמה שיותר ניסיון בסדנאות דומות על מנת שמעבר להעברת התכנים הם יוכלו גם לשמש כדוגמה אישית או להציע מענה על שאלות שמתעוררות עם הזמן. בדרך זו אפשר להבטיח שהסדנה תהיה יעילה ושהתכנים שבה יחלחלו ויישארו עם העובדים כדי לסייע להם לבצע את התפקיד שלהם טוב יותר.

מי שמחפש סדנאות עבור העובדים שלו מוזמן לפנות לגישות הדרכה וייעוץ כדי להתרשם ממגוון רחב של סדנאות והרצאות בכל הנושאים והתחומים.

המקום המושלם לכל סדנה או קורס מקצועי

מי שמעוניין להעביר סדנה או הרצאה לבטח יצטרך למצוא לשם כך את המקום הטוב והמתאים ביותר. לא כל מקום יכול להתאים ויש לא מעט מאפיינים שצריך להתחשב בהם – כמה...

המשך קריאה

להצמיח את הדור הבא של המנהיגים בארגון שלך

יש אנשים שנולדו עם כישורי ניהול יוצאים מגדר הרגיל והקידום שלהם במקום העבודה יהיה מהיר בזכות כישורים אלה. לעומתם יש אנשים שנחשבים לטובים מאד בתחום המקצועי שלהם אך כישורי הניהול...

המשך קריאה

להפוך כל מפגש עם לקוח לחוויה בלתי נשכחת

מי שעומד להתחיל לעבוד בתור נציג שירות לקוחות צריך לדעת לא מעט לא רק על התפקיד עצמו אלא גם על הנושא של שירות ללקוח וחוויית שירות. כיום יש מודעות גבוהה...

המשך קריאה

הכשרה מרחוק עם קורסים מותאמים אישית בזום

השימוש הנרחב באפליקציית הזום החל בתקופה של ריחוק חברתי, בה אי אפשר היה להתקהל או להתכנס. היה צורך בהעברת מגוון רחב של קורסים או תכנים לימודיים וצריך היה למצוא את...

המשך קריאה