להצמיח את הדור הבא של המנהיגים בארגון שלך

יש אנשים שנולדו עם כישורי ניהול יוצאים מגדר הרגיל והקידום שלהם במקום העבודה יהיה מהיר בזכות כישורים אלה. לעומתם יש אנשים שנחשבים לטובים מאד בתחום המקצועי שלהם אך כישורי הניהול שלהם דווקא פחות טובים. מה עושים? מזמינים שירות חיצוני של הכשרת מנהלים על מנת לסייע לאלה שעתידים להפוך למנהלים מן המניין לתפקד בצורה טובה ונכונה יותר, מה שיבטיח שהם יהיו מנהלים מצוינים ויוכלו להצעיד קדימה את החברה או הארגון. אמנם לא כל אחד יכול, מתאים או רוצה להיות מנהל אך כאשר יש צורך בעתודה ניהולית ומה שחסר אלה אותם כישורי ניהול – אפשר בהחלט ללמוד אותם בהכשרה מסודרת.

איך מתבצעת הכשרת מנהלים הלכה למעשה?

בפני המנהל עומדות דילמות לא קטנות וכמובן שיש בידיו סמכויות שאין בידיהם של העובדים הזוטרים. בנוסף עליו לדעת איך לקבל החלטות, איך לנהל משא ומתן, אין להתנהל במקרים של לחץ או מתח וכמובן איך לנהל צוות עובדים ולדאוג לרווחתם. כל אלה ורבים אחרים נכללים בתכנים של הכשרת מנהלים מקצועית שצריכה להיות מותאמת אישית לכל ארגון או חברה. נושאים נוספים יכולים להיות שיפור יכולות המכירה, סדנת שירות ללקוח, התמודדות עם תהליכי שינוי שמתרחשים במקום העבודה, ביצוע שיחת משוב אפקטיבית ויעילה, יצירת קשר חיובי ומחזק עם העובדים הכפופים למנהל ועוד.

החשיבות של מתן כישורי ניהול בצורה מסודרת

אין זה מובן מאליו שכל אדם פשוט יודע מעצמו להיות מנהל. לא כל אחד יכול, לא כל אחד יודע וכמובן שתפקיד המנהל הוא תפקיד דינאמי ושונה בין מקומות עבודה שונים ומגוונים. הכשרת מנהלים תשלב בין מגוון רחב של נושאים שהמנהל עשוי להיתקל בהם ביומיום שלו וככל שהוא יהיה מוכשר ומוכן יותר – כך יהיה לו קל יותר להתמודד עם כל עניין שמתעורר והוא יוכל לבצע את התפקיד שלו בצורה לא פחות ממעולה.

גישות הדרכה וייעוץ – מציעה מגוון עצום של הכשרות והדרכות מקצועיות בכל נושא בהתאמה אישית לכל ארגון או חברה כדי להצעיד קדימה ולסייע במתן הכישורים המעולים לכל תפקיד.

העצמת צוותים עם סדנאות שמקדמות הצלחה

כל מנהל רוצה שהעובדים שלו יהיו גם מקצועיים שיודעים להציב מטרות ולעמוד בהן וגם ישמחו בחלקם ויהיו מרוצים במקום העבודה שלהם. יש ארגונים או מקומות עבודה שיש בהם מערכים שלמים...

המשך קריאה

המקום המושלם לכל סדנה או קורס מקצועי

מי שמעוניין להעביר סדנה או הרצאה לבטח יצטרך למצוא לשם כך את המקום הטוב והמתאים ביותר. לא כל מקום יכול להתאים ויש לא מעט מאפיינים שצריך להתחשב בהם – כמה...

המשך קריאה

להפוך כל מפגש עם לקוח לחוויה בלתי נשכחת

מי שעומד להתחיל לעבוד בתור נציג שירות לקוחות צריך לדעת לא מעט לא רק על התפקיד עצמו אלא גם על הנושא של שירות ללקוח וחוויית שירות. כיום יש מודעות גבוהה...

המשך קריאה

הכשרה מרחוק עם קורסים מותאמים אישית בזום

השימוש הנרחב באפליקציית הזום החל בתקופה של ריחוק חברתי, בה אי אפשר היה להתקהל או להתכנס. היה צורך בהעברת מגוון רחב של קורסים או תכנים לימודיים וצריך היה למצוא את...

המשך קריאה