להפוך כל מפגש עם לקוח לחוויה בלתי נשכחת
מי שעומד להתחיל לעבוד בתור נציג שירות לקוחות צריך לדעת לא מעט לא רק על התפקיד עצמו אלא גם על הנושא של שירות ללקוח וחוויית שירות. כיום יש מודעות גבוהה לנושא הזה וחברות ענק יודעות ומבינות שאין להן זכות קיום ללא הלקוחות שלהן ולכן עליהן להציע את מערך השירותים הטוב ביותר. כיום סדנאות שירות הן עניין כמעט מובן מאליו לא רק עבור עובדים שמתחילים את דרכם בעבודה החדשה אלא גם כרענון מפעם לפעם על מנת לוודא שהם אכן זוכרים את העקרונות של מתן שירות ומקפידים עליהם. בדרך זו החברה תמשיך להתפתח ולצמוח כי תודעת השירות שלה תהיה גבוהה.
מה כוללות סדנאות שירות?
כל ארגון או חברה מתאימים עבור עצמם את ההדרכות עבור העובדים נותני השירות. יש ארגונים גדולים שמחלקת ההדרכה תהיה חלק אינטגרלי מהארגון ויש כאלה שמזמינים סדנאות שירות במיקור חוץ וגם הן תהיינה בהתאמה אישית. יתכן ויהיו משחקי תפקידים על מנת להכין את הנציגים לקראת כל תרחיש שיכול לקרות עם לקוח, התמודדות עם התנגדויות, דיבור ושיח בגישה חיובית כך שהלקוח ירגיש שרוצים בטובתו ויתכן שהנציגים ילמדו מעט את אומנות המכירות. בדרך זו הנציגים יקבלו את כל הכישורים והכלים הרלוונטיים עבורם כדי לתת את השירות הטוב ביותר וכדי שהלקוחות יהיו שבעי רצון באופן מלא.
החשיבות של לימוד מותאם עבור העובדים
אף אדם לא נולד נציג שירות ובעידן המודעות למתן שירות טוב ויעיל צריך לדעת לא מעט דברים ולהיות בעל לא מעט כישורים חשובים. זה בדיוק מה שנותנות סדנאות שירות וחשוב שהן תהיינה מתאימות לשירות הספציפי שאותו צריכים הנציגים לתת. מתן שירות פרונטלי למשל יהיה שונה ממתן שירות דרך הטלפון או דרך התכתבות ב- SMS או וואטסאפ ולכן יש חשיבות לכך שכל עובד יעבור סדנאות כאלה שיתרמו לידע המקצועי שלו ולתפקוד שלו במקום העבודה.
מחפשים סדנאות שירות עבור הנציגים שלכם? בגישות הדרכה וייעוץ יוכלו לבנות ביחד איתכם את הסדנאות שמתאימות בדיוק לצרכים שלכם.