כללים למיתוג עצמי
מצוינות במעגלי החיים / ד״ר צבי ברק
רבים מאיתנו אנשי אמצע החיים שרוצים להפוך את כישורנו, השכלתנו, ניסיוננו והידע הרחב שצברנו על פני השנים לעיסוק מרכזי בחיינו, באם אכן ברצוננו לייצר ערך מכישורנו, אנחנו חייבים למתג עצמנו כמומחים נדרשים בתחום.
בכדי לעמוד באתגר זה, חשוב להתייחס למספר כללים שיובילו אותך למיצוב הראוי בשוק העבודה התחרותי:
- הגדר את תחומך הייחודי ואותו תשווק.
- מצב עצמך ברשתות חברתיות.
- העלה תמונות וקטעי פעילותך לרשת.
- פרסם טורי דעה ומאמרים בתחום התמחותך.
- התייחס בכבוד לעיסוקך, והצג אותו כשאיפת חייך (לא כ"זמני", "בינתיים", "עד שיפול משהו יותר טוב").
- הפגן התלהבות! זכור, אנשים מתחברים להתלהבות שלך.
- שמור על כבודם של לקוחותיך.
- הפקד את מכירת פעילותיך בידיים של אחרים, אל תיפול למלכודת שאתה נדרש למכור את עצמך. (אתה באופן טבעי רגיש ופגיע לתגובות הלקוחות…)
- זכור תמיד – האחרון להתעייף הוא הראשון לניצחון.