סדנאות והדרכות לעובדים

מבחר קורסים, הרצאות והדרכות לארגונים


סדנאות לעובדים מיועדות לשפר את מיומנויות העובדים, כגון – שיפור מיומנויות התנהגותיות, שיפור ביכולת המכירה, כלים למצוינות במתן שירות, כלים לשיפור מערכת היחסים בצוות ועוד. מטרת הסדנאות הינה למקסם את ביצועי העובדים ובכך את ביצועי הארגון.

הצלחה של סדנא תלויה באופן העברת הסדנא ובתהליך השינוי שיעברו המשתתפים.

מרכז הדרכה גישות ברחובות

המקום המושלם לקורסים, הכשרות וימי עיון בעידן בו הידע, הצרכים והמיומנויות הנדרשות משתנה כל הזמן, עולה הצורך בהכשרות צוותים, בקורסים למנהלים ולעובדים ולכנסי נציגים ולקוחות. קבוצת גישות אשר חרטה על דגלה...

המשך קריאה

העצמת צוותים עם סדנאות שמקדמות הצלחה

כל מנהל רוצה שהעובדים שלו יהיו גם מקצועיים שיודעים להציב מטרות ולעמוד בהן וגם ישמחו בחלקם ויהיו מרוצים במקום העבודה שלהם. יש ארגונים או מקומות עבודה שיש בהם מערכים שלמים...

המשך קריאה

ליצור תוכניות הדרכה מותאמות אישית לצורכי הארגון

הדרכה עבור העובדים היא אחד הנושאים החשובים ביותר שבזכותו העובדים יכולים לשדרג את הידע המקצועי שלהם ואת היכולות שלהם. כל מקום עבודה רוצה להיות הטוב ביותר בתחומו ולשם כך צריך...

המשך קריאה

להפוך את הצוות שלך למומחים בשירות יוצא דופן

לא תמיד זה פשוט לתת שירות ולכן מי שעובד עם לקוחות ומחויב לשירות לא פחות ממעולה יצטרך עזרה בקבלת טיפים ועצות איך להיות העובד הכי טוב, כזה שהלקוח ירגיש שמחייך...

המשך קריאה

סדנאות לעובדים

ארגונים רבים משתמשים בסדנאות לעובדים כדי לשפר ולייעל את העבודה בארגון, בין אם מדובר במחלקה מסוימת, בעובדים מסוימים (כמו קבוצה של מנהלים או קבוצה של מתמחים חדשים למשל) או סדנאות שאמורות לשפר את כלל הארגון ולא מחלקה או עובד ספציפי. אנו בקבוצת גישות למצוינות מספקים הדרכות, אימון והכשרה לעובדים, מחלקות, עסקים וארגונים בכל סדר גודל כבר למעלה מ-30 שנה. אם אתם רוצים להזמין סדנאות לעובדים המספקות הכשרה מקצועית מסוימת ושיפור מיומנויות שונות בתחום ההתנהגותי צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לספק לכם שירות.

כיצד סדנאות לעובדים יכולות לשפר את הביצועים בארגון?

הזמנת סדנאות לעובדים בין אם באופן בשוטף, בימי גיבוש או באירועים מיוחדים של הארגון או החברה יסייעו משמעותית לשיפור הביצועים בארגון. לא רק שכל עובד יוכל ליהנות מהכשרה מקצועית מתקדמת שתספק לו כלים נוספים להתמודדות עם העבודה היומיומית שלו ושיפור הביצועים בה אלא גם שברמה המנטאלית העובדים ירגישו שמשקיעים בהם, שהם לומדים ומתפתחים מקצועית ואישית ולכן גם מצב הרוח שלהם בעבודה ישתפר וגם המחויבות שלהם לארגון.

מגוון סדנאות לעובדים מבית גישות למצוינות:

באתר גישות למצוינות תמצאו עשרות רבות של סדנאות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר לקבוצות, עסקים וארגונים שונים. להלן כמה מן הסדנאות הפופולריות לדוגמה:

  • – תקשורת בינאישית אפקטיבית – סדנה נהדרת המסייעת לפריטים בארגון לשפר את התקשורת הבינאישית. בין אם מדובר במנהלים המשפרים את יכולות התקשורת שלהם עם עובדים או לקוחות ובין אם מדובר בעובדים המשפרים את התקשורת שלהם בין העובדים ויוצרים סביבת עבודה אפקטיבית, נינוחה ונעימה יותר.
  • – סדנת מכירות – סדנה חשובה מאוד לעובדי החברה העוסקים במכירות. הסדנה תשפר משמעותית את ביצועי העובדים באמצעות כלים חשובים לשיפור מיומנויות המכירה, התמודדות עם התנגדויות לקוח ועוד.
  • – מצוינות בשירות – שיפור מתן השירות ללקוחות שלכם, הענקת שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר וכיצד ניתן לשפר את השירות בארגון.
  • – ניהול זמן – כלי נוסף וחשוב לכל עובד בארגון, בוודאי עובדים ומנהלים בעלי משימות רבות במהלך היום.
  • – חשיבה יצירתית – יצירתיות היא מיומנות נרכשת. אמת שיש אנשים יותר יצירתיים מאחרים ובעלי קווי דמיון יצירתיים יותר אולם כל אחד יכול לפתח את היכולות היצירתיות שלו באמצעות לימוד כלים אפקטיביים ותרגול.

הדרכת עובדים

לא פעם בעסק העובדים או המנהלים בתוך הארגון יצטרכו להעביר הדרכות שונות לעובדים אחרים, בין אם מדובר בעובדים חדשים או בעבודה השוטפת. עבור אנשים מסוימים בארגון מדובר בעבודה שוטפת שהם עוסקים בה אפילו פעם ביום או מספר פעמים בשבוע לכל הפחות. לכן חשוב מאוד שההדרכות הללו יעברו בצורה אפקטיבית לעובדים, שהמסר יעבור בצורה נכונה ובכלל לשפר את ההדרכות שיהיו יותר מעניינות, יצירתיות ומלמדות. להעביר הדרכה זו התמחות נרכשת וכדאי לספק הדרכה שכזו לעובדים שלכם העוסקים בהעברת הדרכות לעובדים.

הכנת הדרכת עובדים אפקטיבית שמעבירה את המסר:

מנהלי מחלקות בדרך כלל מבצעים הדרכה שבועית לעובדים, כמו גם הדרכות שוטפות כאשר מקבלים מיזם או פרויקט חדש לעבוד עליו, לקוח חדש שהעובדים צריכים להכיר וכן הדרכה מתבצעת גם במקרים של שינוי במדיניות החברה, עדכונים ועוד. חשוב להעביר את המסר והמידע בצורה אפקטיבית ולכן חשוב מאוד ללמוד כיצד לבנות את ההדרכה בצורה נכונה, מה חשוב לומר ומה חשוב לא לומר בהדרכה, איך להיות אפקטיבי ולהעביר אותה במינימום זמן, איך להפוך את ההדרכה למעניינת ומועילה ולא משעממת ומרדימה ועוד.

שדרוג יכולות ההדרכה של העובדים והמנהלים בארגון:

ככל שתפעלו לשדרוג יכולות ההדרכה של העובדים והמנהלים בארגון שלכם כך הארגון כולו ירוויח. אותם משתתפים בסדנה ילמדו לא מעט על בניית ההדרכה, איך להציג אותה מול העובדים, ילמדו שפת גוף, יצירתיות במהלך ההדרכה, שיפור היכולת הוורבאלית, שיפור התקשורת הבינאישית, שיפור מנהיגות וכריזמה ועוד.

הדרכת עובדים – אמנות הפרזנטציה:

העברת פרזנטציה בצורה נכונה היא המפתח להדרכה מוצלחת. מדובר בכלי שיכול לעזור מאוד לא רק להדרכת העובדים בארגון אלא להעברת פרזנטציה ללקוחות, למשקיעים, למנהלים אחרים ועוד.

מרכז גישות למצוינות מתמחה באימון, הדרכה והכשרת עובדים, ארגון ועסקים בכל סדר גודל ובכל רחבי הארץ. החברה פועלת מעל 30 שנים בתחום ומעל 120 מרצים מלומדים ומנוסים המספקים הדרכות מקצועיות בתחום. בין היתר תוכלו לרשום את העובדים שלכם לסדנת הדרכת עובדים או להזמין אותנו אל המשרדים שלכם לביצוע הסדנה אצלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.