הכשרת מנהלים ועתודות ניהול


תכניות הדרכה בתחומי הניהול מגוונות ומותאמות לסוג הניהול לו נדרש המנהל (קמעונאות/ חברות הייטק/ תרופות וכו')

לקבוצת גישות למצוינות ניסיון של למעלה מ- 30 שנה בהכשרת מנהלים ועתודות ניהול ע"י פיתוח מנהלים, הדרכה, יעוץ וליווי מנהלים.

זו הסיבה שחלק בלתי נפרד מבניית תכני הפעילות נשען על קיום אבחון מקדים, באמצעותו אנו למדים על הארגון ובהתאמה "תופרים את החליפה" המושלמת עבורו.

המטרה: פיתוח מיומנויות ניהול בדרגים השונים בארגון, על מנת למקסם את הפוטנציאל האישי והארגוני של המנהלים

למי מיועד? עתודות ניהול, מנהלים בדרגים שונים, מנהלים בכירים, מנהלי פרוייקטים, מנהלי סניפים, מנהלי מחלקות, אחראי משמרת, מנהלי קופה, מנהלי צוותים ועוד.

בין תכני הלימוד בקורסי פיתוח מנהלים:

  • ניהול יעיל של קונפליקטים – סוגי קונפליקטים, סגנונות התמודדות עם קונפליקט, מודל התפתחות הקונפליקט, התמודדות עם הקונפליקט בסביבת עבודה רב תרבותית ועוד.
  • חשיבה יצירתית בניהול – כיצד מפתחים יצירתיות, באלו מצבים היא נחוצה, מהם החסמים המקשים אלינו להיות יצירתיים, קיבעונות מחשבתיים, הכללים לסיעור מוחות יעיל ועוד.
  • פיתוח מנהיגות אישית וערכית – היכרות עם סגנונות המנהיגות השונים, ניהול מול מנהיגות – דמיון והבדלים, כלים ליצירת מנהיגות מעצבת, גיבוש חזון ועוד.
  • מקורות עוצמה וסמכות – עוצמה ככח חיובי המעניק חופש פעולה, קביעת סטטוס, כוח והשפעה בארגון ועוד.
  • הנעת עובדים ופיתוח עבודת צוות – כיצד לייצר עבודת צוות סינרגטית, השלבים בהתפתחות עבודת צוות, מצבי קונפליקט בצוות, חסרונות ויתרונות בעבודת הצוות לעומת הפרט ועוד.
  • תהליכי קבלת החלטות – התמודדות עם מצבי אי ודאות, התגברות על מכשולים פסיכולוגיים בקבלת החלטה, היכרות עם מודלים של קבלת החלטות, מיומנויות שכנוע בקבלת החלטות דרכי איסוף מידע ובחינת אלטרנטיבות ועוד.
  • התמודדות עם שינוי – שינוי בתקופת האטה, מצב של שינויים תמידיים תוך כדי תחרות, החיפוש אחר פתרונות, שינוי טקטיקות וחלוקת תפקידים מחודשת, מנהיגות במצבי משבר ועוד.
  • ארגון וניהול זמן – כללים בניהול זמן, בזבזני זמן פנימיים וחיצוניים , האצלת סמכויות להתמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה, המנעות מדחיינות, קביעת סדרי עדיפויות ועוד.
  • תקשורת בינאישית אפקטיבית – התמודדות יעילה עם רגשות, קיום תקשורת "פתוחה" הכוללת שיתוף מתמיד, מיומנות הדיבור ה"יעיל"- התאמת השיח לזולת ועוד.
  • כיצד להצליח במשא ומתן – כללים בסיסיים בקיום משא ומתן אפקטיבי, שימוש בגישה אסרטיבית במו"מ בינאישי ועוד.
  • ניהול ישיבות ודיונים – טכניקות של תכנון הישיבה , טכניקות של ניהול הישיבה, מעקב אחר ההחלטות, סיעור מוחות ועוד.
  • תכנון אסטרטגיה ובניית תוכניות עבודה – כללים בבניית תוכנית עבודה, איתור צרכים ואתגרים כבסיס לתכנית עבודה, הגדרת יעדים, גיבוש חזון ויעדים,  תרגום התכנית לתהליכים מעשיים ועוד.
  • שיטות הערכה ושיחת משוב לעובדים – תפקיד שיחת המשוב, ניהול שיחת משוב יעילה, שיחת משוב לשיפור תפוקות ולהגברת מוטיבציה ועוד.
  • אינטליגנציה רגשית ויצירתיות בסביבה משתנה – אינטליגנציה רגשית ככלי ניהולי מנהיגותי, גמישות, נחישות וחשיבה מחוץ לקופסא בעולם הניהולי, פיתוח מיומנויות בהתמודדות מול אילוצים ואתגרים ועוד.
  • הצגה אפקטיבית של נושא- תכנון  הצגת הנושא , זיהוי נקודות חוזק וחולשה בהצגת נושא, כללים בהצגה עצמית ותרומתם לרושם הראשוני של  המנהלים ועוד.
  • סינרגיה ארגונית ושיתופי פעולה פנים ארגוניים– מצוינות ביצירת שיתופי פעולה, טיפוסים שונים של מנהלים והדרך לתקשר בינהם, שיתוף פעולה ו"גאוות יחידה" ועוד.
  • ניתוח אירועים – ניתוח אירועים במסגרת תפקידם של המנהלים, סימולציות ואימון המנהלים בהתאמה לפרויקטים שהמנהלים מובילים במסגרת תפקידם ועוד.

הדרכות וסדנאות למנהלים

מרכז הדרכה גישות ברחובות

המקום המושלם לקורסים, הכשרות וימי עיון בעידן בו הידע, הצרכים והמיומנויות הנדרשות משתנה כל הזמן, עולה הצורך בהכשרות צוותים, בקורסים למנהלים ולעובדים ולכנסי נציגים ולקוחות. קבוצת גישות אשר חרטה על דגלה...

המשך קריאה

העצמת צוותים עם סדנאות שמקדמות הצלחה

כל מנהל רוצה שהעובדים שלו יהיו גם מקצועיים שיודעים להציב מטרות ולעמוד בהן וגם ישמחו בחלקם ויהיו מרוצים במקום העבודה שלהם. יש ארגונים או מקומות עבודה שיש בהם מערכים שלמים...

המשך קריאה

ליצור תוכניות הדרכה מותאמות אישית לצורכי הארגון

הדרכה עבור העובדים היא אחד הנושאים החשובים ביותר שבזכותו העובדים יכולים לשדרג את הידע המקצועי שלהם ואת היכולות שלהם. כל מקום עבודה רוצה להיות הטוב ביותר בתחומו ולשם כך צריך...

המשך קריאה

להפוך את הצוות שלך למומחים בשירות יוצא דופן

לא תמיד זה פשוט לתת שירות ולכן מי שעובד עם לקוחות ומחויב לשירות לא פחות ממעולה יצטרך עזרה בקבלת טיפים ועצות איך להיות העובד הכי טוב, כזה שהלקוח ירגיש שמחייך...

המשך קריאה

הכשרת מנהלים

להיות מנהל זה לא דבר פשוט. יש אתגרים רבים שצריך להתמודד אתם, קונפליקטים שונים שצצים מדי יום, לחץ מאסיבי בעבודה ובעמידה ביעדים, עובדים להנהיג ולנהל ועוד. ישנם לא מעט כלים ומיומנויות שכל מנהל צריך לסגל לעצמו ואף להתמקצע בהם ברמה גבוהה על מנת להיות מנהל טוב ואפקטיבי. עסקים מצליחים הם עסקים שמשקיעים בהכשרה ובאימון של העובדים והמנהלים שבהם. הכשרת מנהלים מבית גישות למצוינות תספק קורס לפיתוח מנהלים או קורסים ייעודיים לשיפור מיומנויות וכלים התנהגותיים, אישיים ומקצועיים.

לסיכום; הכשרת מנהלים מקצועית תסייע משמעותית לכל מנהל, עסק וארגון לשפר את הביצועים בעסק, לבנות חזון, לבנות מטרות ואסטרטגיית עבודה יציבה וחזקה, לעמוד במטרות, להתמודד עם קונפליקטים ואתגרים שונים, לנהל טוב יותר את העובדים, להתנהל טוב יותר מול הלקוחות ואנשים אחרים ועוד אינספור כלים חשובים שיסייעו לקידום הארגון והעבודה בו. לפרטים נוספים אודות קורס המנהלים הבא שלנו צרו קשר ונשמח לתת לכם שירות!

אילו קורסים יש למנהלים בגישות למצוינות?

  • – קורסים להכשרה ופיתוח של מנהלים – קורס הנוגע בכמה כלים ומיומנויות חשובים מאוד לכל מנהל, בכל מערך ובכל תחום. החל מתקשורת בינאישית, דרך ניהול העובדים, מנהיגות, יצירתיות ועוד.
  • – ניהול מנהיגות – ההבדל בין מנהיג למנהל, כלים שונים לשיפור המנהיגות, בניית סמכות ומשמעת לצד הנהגה נכונה.
  • – פתרון קונפליקטים ואתגרים – בכל עבודה ובכל עסק וכן בכל תחום המנהלים יתמודדו עם אתגרים וקונפליקטים שונים, בין אם בין הלקוחות לחברה, בין עובדים או בין מנהלים שונים תחתיהם. למדו כיצד להתמודד עם הקונפליקטים הללו, לפתור אותם במהירות וביצירתיות והכי חשוב – בצורה הנכונה והמקצועית ביותר.
  • – פיתוח וניהול של עבודת צוות – ניהול עובדים, האצלת סמכויות, עידוד וניהול של עבודת צוות ועוד.
  • – ניהול משא ומתן – חלק חשוב מעבודתם של מנהלים רבים בתפקידים שונים הוא לדעת לנהל משא ומתן.
  • – ניהול מכירות – שיפור מיומנויות המכירה של המנהלים בארגון שלכם שיסייעו גם בהדרכת עובדים חדשים והכשרתם, גם בשיפור ביצועים בשיחות, פרזנטציות ושיחות מכירה עם לקוחות באופן ישיר ועוד.
  • – שפת גוף – לימוד שפת גוף יעזור למנהלים שלכם להתמודד יותר טוב עם לקוחות, שותפים, ספקים, עובדים ואנשים אחרים בארגון ומחוצה לו.
  • – תקשורת – תקשורת בינאישית, אסרטיביות ועוד.